.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب انتخاباتی بودن هدیه احمدی نژاد به دانشجویان

رئیس دانشگاه تهران درباره انتخاباتی بودن اهدای کارت بانک با اعتبار 50 هزار تومان به دانشجویان دختر خوابگاهی گفت: به شدت انتخاباتی بودن این موضوع را رد کرده و تاکید می کنم اعتراض دانشجویان در کوی دانشگاه به دلیل کم بودن میزان کمک بوده نه انتخاباتی بودن آن.

به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر  ؛ فرهاد رهبر با بیان این مطلب افزود: مبلغ یک میلیارد تومان از سوی رئیس جمهور به دانشجویان به عنوان کمک اختصاص یافته بود که سهم دانشگاه تهران از این مبلغ 500 میلیون تومان بود. بنابراین این کمک تنها مربوط به دانشگاه تهران نبوده و بخشی از آن به این دانشگاه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: 500 میلیون تومانی که به دانشگاه تهران اختصاص یافت در سه بخش مورد بهره برداری قرار گرفت. بخشی از این مبلغ به صورت حساب سپرده همراه با یک کارت بانک به دانشجویان دختر خوابگاهی دانشگاه تهران اختصاص یافت. دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران تنها شامل خوابگاهی های شهر تهران نمی شود. ما دانشجویان پردیس کرج، ابوریحان و قم را نیز در کنار پردیس تهران داریم و به دانشجویان دختر خوابگاهی این پردیسها نیز این حساب سپرده اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به این سئوال که میزان سپرده اختصاص یافته به دانشجویان دختر خوابگاهی این دانشگاه به چه میزان است، گفت: به هر یک از دختران خوابگاهی دانشگاه مبلغ 50 هزار تومان به صورت سپرده اختصاص یافت. کارت بانکهای اختصاص یافته به دانشجویان در آینده نیز می تواند توسط دانشجویان مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرهاد رهبر در مورد باقیمانده کمک رئیس جمهور نیز به مهر گفت: بخش دیگری از این مبلغ به صورت بن کتاب به دانشجویان پسر و دختر اختصاص یافت. به دلیل همزمانی با نمایشگاه کتاب این بن ها پیش از نمایشگاه به دانشجویان داده شد تا بتوانند بخشی از نیاز خود را با بن کارت های 20 هزار تومانی تامین کنند.

وی ادامه داد: بخش دیگری از این کمک رئیس جمهور برای اختصاص وام به دانشجویان کنار گذاشته شد. دانشجویان دختری در خوابگاه هستند که توان تهیه ژتون غذا و رفت و آمد به شهر خود را نیز ندارند. این مبلغ به صورت وام به این دانشجویان اختصاص می یابد.

فرهاد رهبر در پاسخ به این سئوال مهر که اختصاص این مبالغ در زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری شائبه انتخاباتی بودن آن از سوی دولت را تقویت می کند، گفت: به هیچ عنوان تبلیغاتی نبوده و کمکی بوده که پیش از این رئیس جمهور وعده آن را داده بود.

رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره اینکه گفته می شود دانشجویان کوی دانشگاه تهران به دلیل انتخاباتی بودن این اقدام دولت دست به اعتراض در خوابگاه زده اند، گفت: به شدت تکذیب می کنم. دانشجویان به دلیل انتخاباتی بودن این اقدام، اعتراض نکرده اند بلکه به دلیل کم بودن این مبالغ اعتراض کرده اند و خواستار افزایش آن شده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.712 seconds.